Garantia Produselor

Conditii generale de acordare a garantiei:

Magazinul Fashion Boutique RO SRL in calitate de vanzator va ofera garantia produselor cumparate. Va rugam sa pastrati factura fiscala  in cazul unei reclamatii. Reclamatiile le puteti face pe adresa office@fashionboutique.ro sau in scris la adresa str.Biruintei, Nr. 45, Etaj 1, Ap. 10, Popesti Leordeni, IF. In perioada de garantie factura fiscala va asigura toate drepturile conferite de legislatia in vigoare, Legea nr.449/2003 privind vanzarea produselor si Ordonanta Guvernului Romaniei nr.21/1992 republicata privind protectia consumatorului pentru deficiente neimputabile consumatorului cu conditia respectarii instructiunilor de curatare si intretinere recomandate. In cazul neconformitatii produsului clientul poate solicita repararea prodului, inlocuirea acestuia sau daca acest lucru nu este posibil restituirea contravalorii. Masura reparatorie poate fi stabilita prin negociere comuna dar nu va depasi maxim 15 zile de la data la care s-a facut reclamatia. In cazul reclamatiei Fashion Boutique RO SRL poate sa inlocuiasca produsul cu unul identic si in cazul in care acesta nu este pe stoc sa ofere un produs la schimb clientului. In cazul in care clientul nu doreste schimbul de produse acesta va primi contravalorea produsului.

Raspunderea vanzatorului este asumata in conformitate cu dispozitiile art.16 din Legea 449/2003. Vanzatorul este raspunzator pentru lipsa conformitatii existentă la momentul când au fost livrate produsele.

    Art. 10. - În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privind acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14.
    Art. 11. -(1)În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.
   (2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare:
   (3)O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire   
   (4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.
    Art. 12. - Noţiunea fără plată, prevăzută la art. 10 şi 11, se referă la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poştale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate şi ambalare.
   Art. 13. - Consumatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:
   a) dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;
   b) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă;
   c) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator.
    Art. 14. - Consumatorul nu este îndreptăţit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră.

In cazul in care nu ati reusit sa va solutionati problema legata de o comanda prin email, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu Alexandru Anghel, telefon 0739854551 sau pe email  office@fashionboutique.ro.
 

Pentru acordarea garantiei este necesara respectarea instructiunilor precizate mai jos.
IMPORTANT!!!

Compozitia, instructiunile de intretinere precum si pictogramele cu instructiunile de curatare si intretinere ale produsului d-voastra se gasesc pe eticheta interioara a acestuia. Acestea sunt specifice produsului dvs si este obligatorie consultarea acestora.ATENTIE! Va rugam sa nu taiati eticheta interioara a produsului, lipsa acesteia va duce la pierderea garantiei!